24 Şubat 2017 Cuma

REVLON COLORSTAY FONDÖTEN


Merhabalar,
 Yaz aylarında ayıla bayıla kullandığım bir fondötenden bahsetmek istedim sizlere. Zaten uzun zamandır bilinen bir ürün, bir de benim açımdan nasıl görelim bakalım. 💖



 Cilt tipim karma ve kullandığım fondötenlerde aradığım en önemli özellik kalıcılık, bunun yanında tabi bir de çizgilere dolmaması da önemli.  Revlon colorstay gerçekten “stay” yani durduğu yerde duran bir fondöten 😁 Çizgilere dolmuyor, kalıcılığı yüksek ve kapatıcı bir fondöten.
 Peki neden yukarıda değerlendirme derecesi sadece iki yıldız?

 👉Çünkü yapısı çok kalın ve yüzümün üzerinde bir tabaka gibi rahatsız edici hissettiriyor. 
 👉Yaz aylarında cildimi mat gösterirken, kış aylarında yüzümü pul pul gösteriyor ve çok yapay bir görünüm veriyor. Bu da benim en sakıncalı bulduğum özelliklerden biri. Tamam, aradığım en önemli özellik kapatıcılık ve kalıcılık fakat bunu yaparken de doğal durması gerek. Yoksa ben unu da yüzüme bulasam o da kapatır 😒


YUKARIDAKİ RESİMDE BİLEĞİMDEKİ DAMARLARI GÖRÜYORSUNUZ, FONDÖTEN UYGULANMAMIŞ HALİDİR.



İlk sürümde çok kolay dağılıyor. Sanki nemlendirici sürer gibi güzel bir ıslaklıkla dağılırken bir süre sonra kendi kendini sabitliyor. Bu özelliği harika, dikkat etmeniz gerek nokta el ya da fırça kullanmamak. Sünger ile homojen bir dağılım sağlamalısınız ki kendini sabitlerken lekelenme oluşmasın, çizgiler yok olsun.


 İçeriğinde paraben var, ben bir zararını görmedim. Güneşten koruma özelliği var SPF 15 içeriyor. Bana sorarsanız tam bir yazlık fondöten. Kışın ise kaldırıyorum gözümün önünden.

Fiyatı : 45 ₺ - 30 ₺

Tekrar alır mısın? Watsonslarda satıldığı için tekrar almam.

 Umarın yararlı bir yazı olmuştur.😉 Kendinize çok iyi bakın, 👋👋Hoççakalıııııııınnnnnn…



2 yorum:

  1. Yazının detayları çok iyi açıklanmış. Eline sağlık Emine'cim. Watsons tan neden almadığını anlamadım sadece.meryem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ruj için genç bir kızın tüm hayatında iz bıraktılar ablacım. Bir üst arama olayı vardı hani (haber sitelerinden de bulabilirsin) koskoca firma çalışanlarını bir türlü eğitememiş mi desem yoksa o mağazanın yaptığı hıyarlık bütün firma çalışanlarının adını mı kötüledi desem bilemedim ama olay sonrasında kadınlara hizmet eden bir firma olan Watsons2ın takındığı tavırdan da hoşlanmadım ve artık alışveriş yapmamaya karar verdim ablacım.

      Sil