17 Şubat 2017 Cuma

Evde Küllü Kumral ve Neva Color Gümüş (9.01) Saç Boyası


Yazıya geçmeden evvel hemencik bir önceki küllü saç yayınımı okumanızı tavsiye ediyorum çünkü o yayında eski saç rengim mevcut, fikir olması açısından size daha yararlı olur.👇

Evde Küllü Kumral Saç Rengi Hikayesi, Gümüş Rengi Saç Boyası, Mavi Boya ile Cila



Ben uzun zamandır saçımı kumrala boyuyorum. 7.1 yani küllü kumral dediğimiz boyalar aldım boyadım. Küllü bir renk elde edemedim dememe gerek yok sanırım. Sonrasında cila denedim, olmadı, mavi boya karıştırdım, olmadı. En sonunda Neva color 9.01 rengi ile boyamaya karar verdim.
Karar verdim vermesine de ben hep iki ton koyusuna boyadım nasıl olacak?
Şöyle oldu; mavi karıştırarak boyadım, böylece hem boyanın rengi koyulaştı hem de renkler birbirini tuttu. Aşağıdaki videoda mavi karıştırmış halimi görebilirsiniz. 👇


Tam da içimden "Oley be! işte oldu." derken farkettim ki boya saçımda sadece 1 hafta kalıyor sonra yine yine yeniden turunculaşıyordu. Ben de daha fazla mavi katmayı denedim. Normal tarifim şuydu: 1 tüp gümüş rengi neva color boya + 1 oksidan + 1 sigara izmariti boyunda mavi bir boya
Ben bu tarifi yapınca boyanın ömrü 1 hafta olduğu için şöyle değiştirdim:
1 tüp gümüş rengi neva color boya + 1 oksidan + yarım tüp mavi bir boya
Sonra saçlarım ilk boyadığımda mavi oldu (lacivert de denebilir)
ama ikinici, üçüncü banyoda akıyordu yine mavilik, bir süre küllü oluyordu, artık 2 haftaya çıkmıştı.
Değer mi peki bu kadar renk değiştirmeye dedim ve maviyi kullanmaktan vazgeçtim.
Artık saçımı sadece Neva Color 9.01 gümüş rengi ile boyuyorum.
Resimleri ekleyeceğim. Benim taban rengim tam bir siyah kendi saç rengimi nasıl açtığını ne kadar açtığını görmeniz için en dipteki renge bakabilirsiniz.





En alttaki 7 numara ile boyadığım saçlarım bile bir ton açıldı.




Video dışındaki görseller (Gün Işığında)





Saç uçlarımda çok önce yapmış olduğum açma işleminin etkeleri var, orta kısımlar 7 numaralı koyu kumralların son demleri ve en diplerim Neva Color 9.01. Instagram hesabımda da farklı fotoğraflar bulabilirsiniz 👉@emywuuu



Aşağıdaki saçlarım ala bula bir renk olsa da çok fazla gözüme çarpmıyor ama en kısa zamanda onlara da bir güzellik yapmam gerek. Şimdilik kendine gelmesini bekliyorum saçlarımın. Bu kadar işlem görmeye yine iyi dayandı diye düşünüyorum ben. 

Sizlere bu yazıda ne anlatmak istedim? Doğal saça Neva Color 9.01 uygulanınca ne renk olur onu göstermek amacım aynı zamanda boyalı kısımlara da etkisi görülüyor. 

💘💖💓Kendinize çok iyi bakın, kanalımdaki videolardan da zaman zaman saçlarımdaki koyuluğu (doğal rengini) görebilirsiniz link hemen sağ taraftaki "Youtube" başlığıın altında. 💙💓💛




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder