23 Şubat 2017 Perşembe

Kaş ve Kirpik Uzatan Kür Uygulaması - İşe Yaradı mı? Nasıl Uyguladım?




Merhabalar;
Güzel bir kür ararken kendi bileşimimi oluşturmaya karar verdim. Benim cildim yağlı olduğu için hem sivilce yapmayacak hem de kirpiklerimi uzatacak bir kür araştırdım. Ulaştığım bilgiler ışığında bu formülü buldum 👇

1 tatlı kaşığı Hint Yağı + 1 tatlı kaşığı Hindistan C. Yağı + 1 Ampül E vitamini
Bu karışımı bazen her gün bazen 2 günde bir uyguladım. Toplamda 10 defa uygulamışımdır. Sonuç benim gözlerimden mükemmel 😊 Umarım sizin de işinize yarar 😊

10 günlük bir kür hazırladım, uyguladım ve sonuçları paylaştım videoda da 😊 

Evigen E vitamini 6 TL + Hindistan cevizi yağı (5 TL ya küçükleri de var) 15 TL + Hint yağı 5 TL = 26 TL fakat ben daha aldığım ürünlerin 1 ml kullandım sayılır 😊 Hepsinden de çok az miktarda lazım. Sadece e vitaminini 1 ampül kullanıyorum 😊


Aktarlardan ve eczaneden tüm bileşenleri elde edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder