20 Şubat 2017 Pazartesi

Küçük Gözler için Göz Makyajı Tavsiyeleri



Merhabalar ve Hoşgeldiniz ;
Düşük ve ya küçük gözler için bir göz makyajı talepleri artınca ben de oturdum bir araştırma yaptım. Önce küçük gözlü ünlülerin (Beren SAAT, Neslihan ATAGÜL, Gigi HADID) makyajlarına bakarak birkaç çıkarımda bulundum. Daha sonra kendime makyaj stillerini örnek aldığım birkaç kanaldan video izledim. Linkleri yazımın sonunda bulabilirsiniz.
Düşük gözler, küçük gözler ve ya göz kapağı dar gözler her bir tanım aslında aynı kapıya çıkıyor; göz kapağı küçük ve far uygulaması zor olan her göz tipi için genel geçer birkaç şart belirledim kendimce;

1. Gözün iç kısımları her zaman aydınlatılmalı;



 Resimde görmüş olduğunuz kırmızı bölge sizin için makyajınızın en aydınlık noktası olmalı, gölgeler geri kalan kısımlarda kendini gösterebilir.

2. Kirpik dibini doldurarak ve göz içindeki gölgeyi dışarı taşırarak gözün çerçevesi büyütülmeli;


 Kirpik dibini takip ederek, netlik göstermeyen koyu bir far ve ya göz kaleminden yardım alınarak, resimde görüldüğü gibi çekilen sanal çerçeve gözün büyümesinde en büyük yardımcımız. Bu madde her göz tipi için geçerli.

3. Takma kirpik ve ya bol maskara tercih edilmeli;


 Kirpikler gözün en önemli unsuru. Bir kız söyleyin ki uzun kirpikleri olup da gözünü beğenmesin. Uzun kirpik eşittir güzel gözler. Takma kirpik günlük kullanımı zor olan aksesuarlar olsa da önemli günlerin vazgeçilmezi. Tavsiye edecek olsam Revlon kirpikleri tavsiye ederim ama Watsons’da satıldığı için tavsiye etmiyorum. Aliexpress’te birçok kirpik var, oraya bir göz atmanızı öneririm.
 Maskara olarak da birçok çeşit içinden size en çok memnun olduğum 2 maskara tavsiye ediyorum “Maybelline push up angel” ve “Maybelline lash sensational” ikisi aynı anda uygulandığında kirpikleri kat kat uzatıp yoğunlaştırabiliyor.

  Küçük gözler için uygulamasını beğendiğim video linkleri;
·         https://youtu.be/ma2-w7CNppA
·         https://youtu.be/DDlaZ_NokpE
·         https://youtu.be/lKrGCg46eDk

Bu da benim videom 👇
https://youtu.be/3WsEMPqhBzk

Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur. Ben yazarken çok kendime güvenli yazdım ve bir mantık kurarak bu sonuçlara ulaştım. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Sizin de tavsiyeleriniz varsa benimle yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim.
Hoçççaaakaaalııııınnnnn….



2 yorum:

  1. Alt kirpiklerin iç tarafına ten rengi kalem uygulayınca da gözü büyük gösterdiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydınlatma her zaman alanı genişletir ve vurgular bence de büyük gösterir Meryem Ablacım :)

      Sil