4 Eylül 2016 Pazar

DUPES | The Balm Stainiac Dudak ve Yanak Renklendirici


Dupes nedir?
Dupes'in türkçe karşılığı muadildir. Yüksek fiyatlı makyaj malzemelerinin yerine aynı işlevi gören uygun fiyatlı ürünler koymak da diyebiliriz. 

The Balm Stainiac (20 TL - 35 TL)





Yanak ve dudak renklendirici olarak bilinen stainiac benim çok memnun olduğum fakat çok da pahalı bulduğum bir ürün. Benefit'in Benetint ürününe de aslında dupe(muadil) olarak patlayan bir üründü. Ne işe yarıyor? Neden normal allık değil de stainiac? Çünkü ben beyaz tenliyim ve her zaman öyle bir allık istedim ki sanki soğuktan kızarmış gibi doğal bir kızarıklık versin yanaklarıma, tıpkı Lord Of The Ring'deki Arwen'in yanakları gibi.



Ben böyle bir allık ararken karşıma stainiac çıktı. Kırmızı rengi tam da Arwen'in yanakları gibi kıpkırmızı ama çok doğal yanaklara kavuşturdu beni. 

Ruj olarak pek tercih etmesem de öğrenciler için okulda kullanılabilecek kadar masum bir renk veriyor.

Fiyat olarak Gratis indirimlerinde uygun fiyatlara düştüğü zaman alınabilir. Ben daha uygun fiyatlı bir dupe'unu buldum bile.

Tony Molly Cherry Pink Lip Tint/Color Sunny(2 TL - 3 TL)



Bu ürün renk olarak daha şeftali tonlarda bir ürün. Alırken dupe olarak düşünmedim, farklı bir likit allık olarak aldım o yüzden farklı bir renk tercih ettim.

Ürün fiyat olarak aşırı uygun içerisinde az bir ürün var tüpün kapağına bayıldım. Ürünü Aliexpress'ten aldım ve 22 günde elime ulaştı. Kargo ücreti ödemedim.

STAİNİAC vs. COLOR SUNNY



  • Kalıcılık : ikisi de aynı oranda kalıcı,
  • Sürümü : Aplikatörleri zaten hemen hemen aynı sürüm olarak rahatsız eden bir farklılık yok,
  • Renk Dağılımı : Stainiac çok renk veren bir ürün, dupe olan ürün ise ikinci katı gerektiriyor,
  • İçerik : The balm hamilelerinde kullanabileceği kadar içeriği sağlam bir marka, dupe olan ürünün içeriği ise sadece güvenilir.
  • Kullanma Süresi : Biri daha tombik diğeri ise ince uzun. Hangisi daha uzun süre gider bilemiyorum ama Stainiac 1 yıla yakındır bende, dupe olanı alalı fazla olmadı en azından 1 yıl olmadı.
Kanalıma daha ayrıntılı bir inceleme yükledim. Video linki aşağıda, ziyaret etmeyi unutmayın!  (◠‿◠)


https://youtu.be/dRLPS4zTgF8






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder