9 Eylül 2016 Cuma

Maybelline Color Jolt Dudak Boyaları Araştırması

Yeni çıkan her ürün ülkemize rötarlı geldiği için yabancı blogların deneyimlerinden faydalanmak gerekiyor. Maybelline de yeni çıkarmış olduğu color jolt dudak boyaları isimli ürününü çoktan tanıttı ve satışa sundu. Ülkemize ne zaman gelir bilinmez fakat ben araştırmamı yapmış oldum😊 
 Mat modası nakavt oldu arkadaşlar. Artık aydınlık parlak ne varsa son ışığına kadar bizlerle olacak ilerleyen dönemlerde. Bu rujlar (maybelline 'nin tabiriyle dudak boyaları) size 100 watt parlaklık vaadiyle geliyor.Yapısı izlediğim kadarıyla kremsi, akışkan fakat yapışkan mı? onu ancak gelince anlarız.
Yurtdışında satış fiyatı $9.99 görünüyor Maybelline online satış mağazasında. Bizim ülkemizde de 20-30 TL arası bir fiyatı olur diye düşünüyorum.
Bu ürünlerin benim tarafımdan dikkat çekmesinin asıl nedenini söyleyeceğim şimdi size; snapchatte @maybelline snapleri izlerken maybelline'nin makeup artisti bu rujları kullanarak öyle bir göz makyajı yaptı ki. Çok beğendim ve ben bu rujları hem göz hem dudak için kullanılıyor sandım. 
Ama öyle değilmiş bildiğimiz likit rujmuş. Ben de bu tür ıslak bir göz makyajı yapmayı deneyeceğim 😀😀 Kopya çekti demeyin şimdi burdan söyliyim de😀😊 Rujla göz makyajı olayını Merve Özkaynak yapmıştı, linki bırakırım hemen şuraya 👉https://youtu.be/1G9z1lGiEw8
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim 😊  
Hoççakalııııınnn ( ç ile ) 👌 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder