27 Ağustos 2016 Cumartesi

Herbalife Herbal Aloe Sabunu - Ürün İnceleme/Yorumlama





Benim yağlı fakat aynı zamanda da kuru bir cildim var. Cildimi yağlandırmadan ve akneye sebep olmadan nemlendirmem çok zor. Araştırdığım kadarıyla yüzümdeki yağlanmayı en güzel önleyebilecek maddenin aloe vera olduğuna karar verdim.

Sabun, şampuan ve duş jeli gibi ürünlerin üzerinde ph olarak kısaltılmış bir ibare bulunur. Bu değer maddenin bazik mi asidik mi olduğunu belirtir. Cildimiz ise bu iki maddenin tam orta değerinde olan ph 5.5 noktasında zarar görmeden temizlenir. Sabun ise daha bazik bir maddedir ve bu nedenle cildimizi kurutur. 
Nereye gelmeye çalışıyorum? Sonuç şu ki bu paragrafta yazdıklarım yüzünden ben herhangi bir sabunu yüzüme asla sürmedim. Şimdi ise kurutacağını düşündüğüm bir üründen nemlendirmesini bekliyorum, ön yargısız ürünü 10 gün kullandım bugün 10. günüm. Sabah ve akşam olmak üzere günde iki defa yüzümü temizleme jeli ile yıkadıktan sonra güzelce sabunladım. 

Ürün içeriği şu şekilde:


*paraben içermediği için gözümü hiç yakmadı.



Üzerinde vücut sabunu yazıyor ama aldığım kişi yüz içinde uygun olduğunu söyledi. 10 günlük ilk izlenimlerim:



Nemlendirme
Kesinlikle nemlendiriyor. Kışın soğuktan yazın da klimadan pul pul oluyor cildimin belli noktaları (örn. göz altlarım) Bu neden le kendi icat ettiğim bir nem maskesini haftada bir uyguluyorum ama her gün temizleme jeli, haftada bir peeling ile o maske yüzümü yeterince nemlendirmiyordu. Şimdi bu sabun gerçekten nem kaynağım oldu.



Temizleme
Temizleme konusunda belki benim aşırı temizlik anlayışımdan dolayıdır ama yetersiz buldum. Kokusu çok güzel temiz gibi hissettriyor ama aynı zamanda da nemlendirdiği için tek başına temizlemeye kullanmam.




Yan Etkileri / Şikayetlerim
İçerisindeki aloe veradan kaynaklı olacak ki cilt rengimi açtı ve artık tüm fondötenlerim koyu geliyor. Bu sadece bana mı oldu bilemiyorum ama beni rahatsız etti. Bundan 4 sene önce kağıt gibi bir cilt rengim vardı öyle ki şu an bile yüzümdeki damarlar görünüyor beyazlıktan. Benim ten rengim son 4 senedir bir tık koyu normal halinden. Acaba normal haline mi dönderdi? yoksa bir ton açtı mı? onu tam çözemedim. İçerisinde c vitamini bulunan bitkiler cilt renginizi saç renginizi açar (örn.limon)
Bu nedenle demek ki içerisinde hayli c vitamini var.

*paraben içermediği için gözümü hiç yakmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder