25 Ağustos 2016 Perşembe

Bebek Pudrası İle Makyaj Yapılır Mı?


Alternatif makyaj malzemelerini çok seviyorum.💕 Kakao ile kontur yapmak, pudra ile makyaj sabitlemek, gıda boyasıyla ruj yapmak... Daha pek çok örnek var. Bugün de bebek pudrası furyasına yeni bir video daha ekleyeyim dedim ve ben de katıldım bu alternatif makyaj malzemesi denemelerine.


📷Ben Johnson's Baby'nin 200 gr'lık pudrasını kullandım. Bebek yağını da kullandığım için bildiğim bir marka ve seviyorum. Dalin'de de var bebek pudrası, artık hangisi hoşunuza giderse marka sizin tercihiniz.



🎈 Gelelim şimdi nasıl kullandım; 
Bir süngeri çay tabağına döktüğüm pudraya batırdım, süngerde kalan pudrayı yavaş yavaş yüzüme süngeri bastırarak uyguladım. Alın, burun, göz altı ve çene bölgeme topak topak olacak şekilde sürdüm. 5-6 dk bekleyip önce pudra fırçası ile süpürmeye çalıştım. Pudra fırçası yumuşak geldi ve yüzümde beyaz taneler kaldı, Kontur fırçamı aldım ve ikici defa süpürdüm. Beklerken pişen bu pudra yüzüme çok iyi tutunmuş olacak ki ten rengimi çok açtı ve sürdüğüm fondöten bile koyu kaldı. Geçiş konusunda iyi bir geçiş sağladığı için bu açıklık göze batmadı.

💎Başka merak ettikleriniz varsa ve görsel olarak da uygulamayı merak ediyorsanız lütfen kanalıma buyurun. Videoyu izleyerek nasıl uyguladığımı görebilirsiniz.(tık tık)
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder