26 Temmuz 2016 Salı

Wet n Wild "Comfort Zone" ve "Poster Child" Far Paletleri

Wet n Wild Comfort Zone


Paletlerin inceleme ve tanıtım videosu için yukarıdaki başlığa tıklayabilirsiniz.
Bu güzelliklerin fiyatı o kadar uygun ki almadan duramazdım.

Gratisten 12,90 TL'ye aldım.


Tabi ki incelemesini kanalımda bulabilirsiniz.

Bu palette en sevdiğim özellik bütün renklerin şahane olması ve soğuk sıcak ayırmadan bütün kahverengi tonlarına sahip olması. Sevmediğim yanı ise hepsi sedefli simli parlak. Yaz için uygun oluyor ama mat sever biri olarak elimi bu palete direk atamıyorum.



Wet n Wild Poster Cild



Bu sevimli paletimiz ise Poster Child oluyor. Renkleri her kesime hitap etmese de bir gün lazım olursa canlı bir makyaj için diye düşünüp alınabilir. O kadar canlı açık renkler ama bi o kadar güzel pigmentasyon. Ne diyeyim WET N WILD gerçekten bu paletlerle benim kadrajıma girdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder