29 Temmuz 2016 Cuma

Manga ve Kore Dizisi Önerisi

ORANGE MARMELADE
Manga sever biri olarak okurken en çok keyif aldığım mangalar renkli olanlar. 
 Orange Marmelade (okumak için tık) sevdiğim türden bir manga ve dizisi de var. 
 Hem romantik (shojo) hem dram hem okul hem aksiyon hem aşk üçgeni hem aile karmaşası… Ne ararsan var bu manga da 😀
 Dizi ve manga karakterlerini aynı anda tanıtacağım çünkü dizi mangadan uyarlama ve hikayesinde çok oynama yapılmamış.

BAEK MA Rİ

 Kırılgan mı kırılgan bir kızımız Ma Ri. İçine o kadar kapanık ki bazen insanı deli ediyor. 😤 Ha bu arada BAEK MA RI bir VAMPİR 😉

JUNG JEA MİN

 Okul birincisi, sporda iyi, yakışıklı, fanları olan ve kızlardan uzak duran tipik manga erkek baş karakterimiz olur kendileri. Baek Ma Ri ne kadar soğuksa Jung Jea Min o kadar SICAK KANLI 😂 Neden güldüğümü mangayı okuyanlar ya da diziyi izleyenler anlar (anlayacaksınız) 

SHI HOO (FAVORİM)

 Gerçekten tarafsız olamayacağım. En ilginç karakter Shi Hoo bence. Kendisi vampir olmasına rağmen herkesten daha insan gibi normal tepkileri var. Ne zaman desem ki “şu an bu manganın içinde olsaydım şöyle yapardım” o yapacağım şeyi Shi hoo benim yerime yapıyor. 😁
 Dizide 3. Bölümdeyim ama mangayı bitirdim. Olacakları bilsem de diziyi izlemeyi de seviyorum. Umarım siz de seversiniz. 👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder