6 Mart 2017 Pazartesi

Rival De Loop Young XXL Far Paleti 🌺

 Merhabalar;
 Uzun zamandır bana tavsiye edilen bir paleti 8 Mart Kadınlar Günü indirimini bekleyemeden indirimsiz 15 ₺’ya aldım. O kadar beklenti içine girdim ki, bütün beklentimi de karşıladı. Renklerin mat oluşu ve tozutma seviyesi beni hiç rahatsız etmedi. Yapısını WET N WILD paletlerine benzettim.





 En çok hoşuma gidense içeriği;

Ingredients: Talc, Mica, lsopropyı lsostearate,
Magnesium Stearate, caprylyı Glycol,
Phenoxyetanol, Hexylene Glycol, lsocetyl
Stearoyl Stearate, Hydroıyzed Silk, Hydrolyzed
(oııagen, Maltodextrin, Diisostearyl Dimer
Dilinoıeate, Caprylic/(apric Triglyceride,
Diethylhexyl Syringylidenemalonate.
Tin Oxide, [+/-]: Cl 77891, Cl 77491, CI 77492,
(I 77499, (116035, Cı 75470, Cı 77163,
C173360, CI 15850.   




Renkler hem günlük kullanıma hem de özel günler için kullanıma uygun ve ton olarak çok sıcak renkler. Gerçekten tam bahar renkleri bir turuncu aramadım değil içinde. Keşke bu paletin yeşili, mavisi, turuncusu da olsa 😀😀



Bu paletle yaptığım makyajı izlemek için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz 👇💖

https://youtu.be/FkKVGYS5tNs




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder