5 Aralık 2016 Pazartesi

BeeBeauty Micellar Makyaj Temizleme Suyu 🌱



Makyajı yapmak bir dert, temizlemek bir dert... Makyaj temizleme suları @garnierturkiye in pembe kapaklı makyaj temizleme suyu ile hayatıma girdi. Yaklaşık 1 senedir garnier kullanıyordum fakat cildimi kış aylarında tahriş edebileceğinden korktum ve daha narin bir makyaj temizleme suyu arayışına girdim. @beebeuty nin Makyaj temizleme suyu hakkında en net soyleyebilecegim şu ki: şişenin şekli ve kapak dizaynı MÜKEMMEL. 


Kapakta (şu banyoda seramiklere ve ya camlara bir şeyler yapıştırmak, asmak için olan) vakumlu bir plastik pompa var. Bu sistem sayesinde hem ürün ziyan olmuyor hem de tek elle bile makyajınızı çıkarabiliyorsunuz👏 


Ne kadar güçlü temizliyor? Açıkçası garnierle kıyaslarsam o kadar aman aman bir fark yok. Bir tık sanki daha geride #bebeauty ✋ ama #garnier kadar da kuruluk hissettirmiyor 😊 Fiyat olarak da indirimi yakalarsanız çok çok uygun. Garnierden daha ucuz. Ben kış aylarında Beebeuty, yazında bitirdiğim şişeye garnier doldurarak kullanabilirim ikisini değişimli olarak. Şişesinden asla vazgeçmem. 😊 .


Bana Ulaşın: 

-Snapchat : emywuu
-Mail : makezchannel@gmail.com

YOUTUBE 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder