16 Mayıs 2016 Pazartesi

L'Oreal Lumi Magique Foundation


FONDOTEN İNCELEME, YORUM, DEĞERLENDİRME


HEY!

 Bu ürün çok yeni bir ürün değil, eminim daha önce incelemelerini ve yorumlarını okudun. Benim avantajım ise yaklaşık 1 senedir bu ürünü kullanıyor olmam. Peki 1 senedir neden bitmedi? 
Çünkü elim fondöten ve BB krem tarzı ürünlere pek gitmiyor.
Ürünün fiyatı 30 TL - 36 TL arasında değişiyor. 

Gelelim üründen memnun kaldım mı? Ne evet ne hayır.
  • Ürün gerçekten çok aydınlatıcı bir ürün bu nedenle de kapatıcılık oranı az, 
  • Yapısı ince, sürümü kolay ve kalıcılığı bu ilk iki özelliğine rağmen iyi, 
  •  Fiyat/performans açısından bence sınıfta kalır,  
  •  Tekrar alır mıyım? Hayır. 
  • Eğer aydınlatıcı çok kullanan biri isen bu fondöteni aydınlatmak amacı ile uzun süre kullanırsın, kapatıcılık arıyorsan sana göre bir fondöten değil. 
  • Bendeki en açık renk ve gerçekten sürüldüğünde tenimle birebir aynı renk oluyor, bu da fotoğraflarda güzel çıkmama yardımcı oluyor. 

 Fotoğrafta elimde görünen minik siyah nokta benim "benim" oluyor :) o noktanın tamamen kaybolması kapatıcıyla sağlanabilir fakat bir fondötenin kapatmaması normaldir. Tek kat sürdüm zaten el genelde pürüzsüz olduğu için fondöten iyi görünüyor. Burada önemli nokta tenimle tam uyum sağlaması ve parlamadan aydınlatması.
Not 1: Benim tenim açık renk ve yağlı bir ten. Bu fondöten ben de yağlanma, sivilce vs. yapmadıysa kimsede yapmaz.
Not 2 : Loreal markası hayvanlar üzerinde deney yapan bir markadır. 

Şimdilik benden bu kadar, soru ve görüşlerini bekliyorum. Tekrar gel, kendine iyi bak.







   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder